12 november 2011

Man måste ju börja någonstans..

I dag har jag varit och klippt mig och sagt välkommen tillbaka till helluggen. Än så länge känns det lite ovant, men det brukar bli bättre när jag har duschat och fixat frisyren som jag vill ha den. Min frisör gav mig även tips på vilka frisyrer hon tyckte jag skulle ha när jag skulle inge ett seriöst intryck, som på en arbetsintervju till exempel. Det är bara att tacka och ta emot. :)

Efter klippningen gick jag upp till city och Indiska. Där hittade jag en liten julgransljusstake som jag hade kikat in på internet. Så en sådan fick det bli! Den får dock stanna hemma på Vikbolandet, ska mycket motvilligt faktiskt försöka följa ljusförbudet på skolan. Hur mycket det än tar emot..

 Jag ville inte använda blixten, där av det suddiga resultatet.

På vägen hem slogs jag av en känsla och en fundering..

Har dementorerna invaderat Vikbolandet?

4 kommentarer:

  1. Ååååh!

    SvaraRadera
  2. Det var mycket tanke bakom den kommentaren, men jag tolkar det som något positivt :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle med andra ord kunnat ha sagt att jag var mållös. Jag fick bara fram ett ord, så det var extremt positivt, ja!

    SvaraRadera