16 november 2011

Har yoghurt i håret..

En sån dag, en sån där har-gjort-mycket-saker-men-kommer-typ-inte-ihåg-någonting-dag.

Vi har haft miniredovisningar på sociologin om olika brottsteorier (tror jag det var vi redovisa om.....?) Jag, Linda och Tina hade iaf om konfliktteorier - det gick awesome! Eller så bra det kan gå när man gör ett grupparbete på en timme.

Jag lämnade också in arbetet idag, kom på att jag inte ens har läst igenom det. Men det får bli en överraskning och se hur mycket halvfärdiga meningar som fanns med.. Skönt att vara av med den ett tag framöver iaf.

Efter skolan åkte jag och Linda och handlade lite smått och gott. Sen åkte jag hem och skulle värma kvällsmat (pizza) i ugnen. Då kom det megamassa rök ur ugnen som luktade äckligt. Så Andreas fick städa (skönt att ha en städmästare som internatkompis), han hittade något som liknade en baconbit fastbränd på ugnsbottnen. Det luktar inte så gott i köket nu..

Senare på kvällen gav jag och Linda varandra plus Micke, Andreas och Anna ansiktsmasker. Vi var ursnygga! Och lena som barnrumpor blev vi! Vi använde ett recept vi hittade på nätet där man blandade yoghurt, kokosmjölk och honung. Men det blev så lös konsistens så vi tog i ganska mycket mjöl också. Sen var det bara att gegga.


Vi är det snyggaste jag vet <3

3 kommentarer:

  1. Usch vad läskiga vi ser ut! Kanske maskeradutstyrsel till nästa disco??? Kul var det iaf:)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker vi är fina.. Om vi ska klä ut oss så på nästa disco så får vi helt klart skippa gurkorna!

    SvaraRadera
  3. Haha ja eller limma fast dom! För stilla kunde de inte ligga..

    SvaraRadera