15 november 2011

Habitus, habitusen, habitussarna?

Idag har jag och världens bästa Linda planerat och legat i större delen av skoldagen. Har bokat och planerat inför en resa till Nyköping som ska genomföras i helgen, mycket trevligt! Sen har vi även planerat en spaafton som ska genomföras redan imorgon, mysigt värre!
Jag tror att återstoden av denna vecka kommer bli en bra en.

Jag har också idag avslutat arbetet i sociologi som ska vara inne på fredag. (Jippie!) Känns riktigt skönt att vara klar, men är inte helt säker på att jag har fått med allt som magistern vill. Men det får jag bara komplettera senare isf.
När jag var uppe i skrivandet på arbetet försökte jag böja ordet habitus, grymt svårt! Så där svårt så jag helt enkelt fick ge upp. Gillar inte känslan..

Eftersom jag tycker att bara text är tråkigt och att jag inte har någon relevant bild till texten, så får det helt enkelt bli en irrelevant bild. Hittade en bild på datorn som jag tycker är jättefin. Robi tog den när vi var uppe på ett av Breviksbergen hemma. Det var en riktigt mysig dag, värd att längta tillbaka till!

Älskar svensk natur!!

2 kommentarer:

  1. Ja idag var vi riktigt duktiga faktiskt! Hoppas att resan blir lyckad på lördag! Vad duktig du är som är klar med arbetet.
    ses imorn!

    SvaraRadera
  2. Ja! Men om jag känner oss rätt så kommer vi vara minst lika duktiga idag också! Idag väntar jag med spänning på att höra hur det gick för dig igår :D

    Jag märkte också till min stora förskräckelse att jag inte äger någon bild på dig och mig. Vad sägs om att vi tar och ändrar på den saken?

    SvaraRadera