20 november 2011

Känslan som infinner sig när en dag gick exakt så bra som planerat.

Igår var jag och Linda med vårt gemensamma skolprojekt till Boda Borg i Oxelösund. Klockan 8 gick skolbussarna och vi var framme vid 10.50. Redan där var dagen bra, eftersom vi hade beräknat att kunna börja vid 11. Det kunde vi också göra, perfa!

Jag och Linda försökte först vara ensamma i ett lag. Men det gick sådär, eftersom de flesta banorna krävde att man skulle vara 3 st eller fler. Men vi klarade några stycken innan lunch iaf.

Efter lunch hoppade alla runt lite i lagen så att alla fick testa att samarbeta med alla. Då fick även jag och Linda testa de lite mer fysiskt ansträngande banorna.

Vid ca halv sex började vi åka tillbaka mot Vimmerby. Vi stannade och åt kvällsmat vid Klinga och sen var det bara raka vägen hem. Tjugo i tio kom jag in till ett öde internat och jag gick nästan direkt och lade mig. För att sedan vakna 11 timmar senare glad men med en ofantlig träningsvärk i magen.

Det blev en bra dag, och jag är så stolt att jag och Linda fick ihop det med så kort varsel. Jag är också stolt över deltagarna som även om det blev en lång dag (8-21.30) ändå var pigga och glada hela tiden.

Här är vi utanför rummet "Fame", där gick vi in mååånga gånger..

Linda är cool!

Jag myser med "Robi"

Så här ser två ledare ut efter 6½ h inne på Boda Borg

Så här många stämplar fick jag och Linda ihop, med lite hjälp ibland.

4 kommentarer:

  1. Fint, men du har valt fel Robi!

    SvaraRadera
  2. Ojdå, det gjorde jag visst.. Jag ber om ursäkt! :)

    SvaraRadera
  3. Vi är dem bästa ledarna med den bästa gruppen! Jättekul dag! men har också träningsvärk i dag i hela kroppen typ..

    SvaraRadera
  4. JA! Vi är vad man skulle kunna kalla ett dreamteam!

    SvaraRadera