1 april 2012

April, April

Idag är det första April och min fina storebror fyller 31 år! Jag, mamma och pappa ska ner till Å och fira honom senare idag. Det ska bli trevligt!

Igår satte jag mig och gjorde ett födelsedagskort till Erik.
Kuvertet























Själva kortet



























När jag tittade igenom mina bilder hittade jag några fler "alster" som jag inte tror jag har visat upp här.















Det här är ett alla hjärtans dag-kort som jag skickade till Robi.















De här två kompisarna fick Micke på alla hjärtans dag :)

Jag var inne på Aftonbladets hemsida förut för att se om de hade skrivit någon skämtartikel.. Det var svårt  att avgöra, alla artiklar verkade vara på skoj..

Det var allt för nu.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar