31 mars 2012

Gröna fingrar?

Igår var jag inne i city och gick runt lite med Linnéa. Jag hittade lite småsaker. Jag köpte bland annat ett par skor, men de fick åka tillbaka till affären illa kvickt. De skorna var tydligen på hemligt uppdrag att utplåna mina tår, och det kan jag bara inte gå med på.

Innan jag åkte hem var jag en sväng på Lager 157, där fanns det mycket fint.

Jag hittade bland annat en sjal (och en blå tröja)
























Idag var tanken att jag skulle varit med praktiken på Kolmården. Men blev lite spontanledig istället. Det hade varit roligt på Kolmården men det är trevligt att vara ledig också :)

Så istället för att för att vara på djurparken så var jag med med mamma och pappa i stan. Vi åkte bland annat till Blomsterland. Väl hemma igen försökte jag färga mina fingrar gröna.















Vi får se om det kommer upp några små gröna kompisar om några veckor. Hoppas! Hoppas! Hoppas!

Nu ska jag pyssla lite och mysa med mina F.R.I.E.N.D.S <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar