2 december 2011

Trött efter klassresa

Denna vecka har vi varit på studieresa till Stockholm med klassen. Vi hann med fyra studiebesök (Peaceworks, Palatset, Träffstugan och Kris), jag var nöjd med alla. Men det var framförallt roligt att åka iväg med klassen och göra något annat än det gamla vanliga.
Sen var det ju inte fy skam att få träffa Robi lite också <3

Så igår vid halv nio på kvällen var jag hemma igen efter tre mycket intensiva men dock så roliga dagar i huvudstaden. Orkade inte göra någonting annat än att sitta i soffan och titta på tv med mamma. Vid tio så kröp jag nästintill till sängen och sov i 12 h(!!). Jag hade inte märkt att resan tog så mycket energi förens jag kom hem.

Jag är mycket nöjd med hela resan, både programmet och sällskapet!

Bloggen har bråkat ganska länge nu, det har inte gått att ladda upp bilder. Men förra helgen köpte jag iaf en "liten" ljusstake på CityGross som jag har velat visa upp.
























Nu ska jag fortsätta av att återhämta mig efter dessa dagar.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar