3 december 2011

En helt vanlig lördag i advent.

Idag har varit en vanlig dag här hemma. Jag har varit ute och gått i skogen med hundarna. Det var riktigt kallt ute, så nästa gång blir det långkalsongerna på.

Jag har också skrivit klart och skickat in reflektionen om sociologiblocket. Jag får lov att erkänna att jag inte var superpostivit inställd till "lärandeprocessen och den använda pedagogiken". Får se om jag får gå och förklara mig till läraren sen. Men jag tror inte det, tror inte han heller är supernöjd med hur blocket blev. Men nu är det i alla fall över, hur skönt som helst! Aldrig mer Giddens (hoppas jag!!!)

Till sist har jag även julfixat lite på rummet här hemma. Det blev inga radikala förändringar men lite mysigare tycker jag allt att det blev.



















I sedvanlig ordning så krånglar uppladdningen av bilder. Hjälp mottages mer än gärna..

På bordet har jag satt en silverbricka med några gamla kaffekoppar på. I varje kopp har jag lagt ett värmeljus. Kanske inte superjuligt, men mysigt blev det!

Tänker inte ens försöka ladda upp några fler bilder då det inte vill gå min väg idag (heller).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar