22 januari 2012

Tjugotvå år

Hej!

Anledningen till att jag inte har skrivit på länge är inte att det inte har funnits saker att skriva om. Utan att det inte går att ladda upp bilder längre. Bilderna laddas bara upp halvt sen blir de helgula, helgröna eller randiga eller något annat spexigt.Någon smart människa som vill hjälpa mig i denna nödens situation?

Idag fyller jag år. 22 år. Det är bara en dag i hela livet som man fyller så många år som ens datum är. Idag 22 januari fyller jag 22 år. 22 22. Lite coolt tycker jag.

Jag har fått många fina presenter och blivit mycket firad av både familj och pojkvän.

Men nu har Robi åkt hem. Det känns lite tomt men vi kommer nog se till att vi ses ganska snart igen <3

Nu tänker jag ladda upp en sån där bild som min blogg erbjuder mig nu för tiden.

Det ska föreställa en ros som jag tog bild på i Ungern i somras.


















Nu ska jag gå och lägga mig och vakna till en dag vilken som helst. Det ska bli trevligt :)

1 kommentar: